"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

15 Mart 2013 Cuma

SEVGİ UĞRUNA YAPTIKLARIMIZ...




Angie ve Lauren. İki kadın. Orta yaşlarda çocuk sahibi olamamış Angie ve henüz lise öğrencisi, hiç çocuk olamamış Lauren...Bu iki kadının birbirleriyle ilişkisini ben çok sevdim.  
 Elime aldım ve bıraktığımda kitap bitmişti! Asıl okutan akıcı anlatımıydı belki de.Çünkü sonunu tahmin edebileceğiniz bir kitap.


İtiraf etmeliyim ki okumak istediğim bir kitap değildi. Çünkü fazlasıyla duygusalım ve bu kitap  beni salya sümük ağlatabilecek konuya sahipti. Ancak uyku tutmayan bir gece, elimin altındaki tek kitap olduğu için okumaya başladım.Evet duygusal bir kitap. Zaman zaman gözlerim doldu hatta gözyaşlarımın aktığı bile oldu ama korktuğum gibi ağlamaktan telef olmadım. :)) Sebebi karşımdaki kadınların güçlü olması olabilir diye düşünüyorum. Evet 'karşımdaki' dedim. Okmumadım da izledim gibi. Onlar ağlarken ben de yatağın ucuna ilişmiştim sanki. Roman okumadım da film izledim sanki.


ARKA KAPAK

Yıllar süren uğraşlara rağmen çocuk sahibi olamaması Angie Malone'u çok üzmüştür. Acı dolu bir boşanmanın ardından Pasifik Nortwest'teki kasabasına döner ve aile restoranının yönetimini devralir.Hayatın dalgalar gibi yükselip alçaldığı West End'de, problemli genç bir kadınla tanışıp arkadaşlık etmeye başlayan Angie'nin hayatı tümüyle değişmeye başlar.

Angie, Lauren Ribido'yu işe alır çünkü on yedi yaşındaki bu kızda farklı bir şeyler bulur. Aralarında sıkı bir bağ oluşur ve annesi Lauren'i terk ettiğinde Angie ona kalacak bir yer verir. Ama bu iyiliğin sonuçlarına göğüs gerecek güçte değildir henüz. Biri çocuk özlemi çeken, diğeri ise anne sevgisine hasret bu iki kadın kimsenin hayal edemeyeceği şakilde sınanacaktır.