"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

4 Nisan 2013 Perşembe

AYRILIK MEVSİMİ





Benim için gerçekten düşündürücü bir kitap. Kitaptakilerle aynı sebepten olmasa bile biz de (ben ve kardeşlerim) aynı kopukluğu yaşadık ve halen de yaşıyoruz. Ne zaman geçer ya da geçer mi bu durum bilmiyorum.  Bunları neden anlatıyorsam :) Söylemek istediğim şuydu aslında : durum bana çok tanıdık geldiği için sanırım bunaldım biraz. Düşünmemek için elimden geleni yaptığım konuları farkında olmadan düşündürdü bana. Mutlu bir ailesi olanlar için ne ifade eder bilmiyorum ama ben ne zaman elime alsam karamsar bir havaya bürünüyorum. 

İlgisiz anne ve babanın, dört çocuğunun hikayesi. Fedakar değil ,bencil denilebilir belki ,bir ailenin hikayesi. 


Okumanızı tavsiye ederim. Değişik bir hikaye. Hayata dair kararlar almanıza vesile olabilir. 

herkese iyi okumalar...