"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

30 Temmuz 2013 Salı

MELEZ SÖZLEŞMELERİ


MELEZ-- SAFKAN--TANRI            


Bugün melez sözleşmelerinden bahsedeceğim biraz. Rahatlıkla diyebilirim ki güzel bir seri. Zaten okuyan o kadar insan yanılmış olamazdı di mi? Sanırım beş kitaptan olusan bir seri. Türkiye'de de 3 kitabı çevrildi: Melez,Safkan,Tanrı. Diğer ikisi de İBLİS ve APOLLON. 

Kitaplar için ilk söyleyeceğim şey KAPAKLARINA BA_YIL_DIM. Kitap fuarında görmüştüm ilk. O zaman çok beğenmiştim ama almam engellenmişti birileri tarafından. :(  Herneyse... Aslında söylemek istediğim şu ki kitabın yorumlarını okumamış bile olsaydım sırf kapaklı için yine de alırdım. o kadar beğendim yani. Özellikke de Melez'in kapağı. :)) 



Serinin konusu gerçekten çok güzel. Kitaplar elimin altında olmadığı için arka kapaklarını paylaşamıyorum maalesef.Ama güzel ilginç bir konusu var. Dediğim gibi zaten okuyanlar çok beğenmiş ve ben de onlardan biriyim. 10 üzerinden 9 veriyorum diyebilirim. 3üne birden hemde. 1 puanı da serinin tamamını okumadığım için garanti payı olarak bırakıyorum. :) Hani olurda merak ettiklerimden bazılarının cevabını bulamazsam diye. :))


Seriyi almayı düşünen varsa hiç düşünmeden alsın. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim. 3 kitabı okuduktan sonra pek bir şey anlaşılmıyor. merak ettikleriniz katlanarak büyüyor. Tabiki sonuca ulaşanlar da var ama sonuçlanmayanlar daha fazla. Dolayısıyla seri tamamlanınca başlamak en güzeli. O kadar seveni var ki seri illaki tamamlanır,çevirisi yapılır yani. Bence hepsini arka arkaya okursanız kitabın tadına daha rahat varırsınız. Ben kalan 2 kitabı arka arkaya okumayı düşünüyorum zaten. araya başka kitaplar, konular girmeden...




Çevrilecek diğer iki kitap... kapakları yine süperr...



İBLİS






APOLLON


HERKESE İYİ OKUMALAR...