"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

3 Nisan 2013 Çarşamba

SEVGİLİYİ BEKLERKEN... :((

     Saat 01.40 olmasına rağmen benim adamım hala eve gelemedi maalesef. Yani bu ne demek? 19 saattir  çalışıyor demek. :( Böyle gecelerde vicdan yapıyorum ve uyuyamıyorum. O kapıdan girmeyince içim rahat etmiyor. Çok sevdiğimden mi acaba? :)) Eveett çok seviyorum ve hayatımda olduğu için her gün şükrediyorum!. Saat on ikiyi geçtiğinden midir nedir aşkım kabardı. (".) 

   biraz saçmaladım ama bu gece bekleme arkadaşımı söylemek için buradayım aslında :) 






 
 Daha ilk otuz sayfasını okudum ve ilk izlenimim sıkıcı bir kitap olduğu yönünde. Yine de okumaya devam.Kitapları yarım bırakmayı sevmediğimi daha önce paylaşmıştım sanırım. Ayrıca başlarda sıkıcı bulduğum ama okudukça sevdiğim kitapların sayısı da az değil. 







Bu daa benim kitap kurdum. Onu her gördüğümde mutlu oluyorum. Yaramazlık yapamadan yakalanmış gibi bir ifadesi var. Kitapların tepesinde onu görünce son anda yetişmişim gibi hissediyorum bazen. :))



Neyse gece gece çok bile konuştum. Hadi bana iyi okumalar....