"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

30 Temmuz 2013 Salı

TANRIÇA VE TANRIÇANIN SAVAŞI




Kesinlikle çok güzel bir seri. Melez için çok güzel demiştim ya bu  seri ondan da güzel. Bir kere daha heyecanlı bir kitap. Aşk konusunda emin olamasam da bir kere daha duygulu bir kitap.Yanlış anlaşılmasın Melez serisini de çok beğendim ama bu bir başkaydı sanki. Sebebi her iki kitaptaki olaylarında doyurucu olmasıdır belki. Yani her kitabın kendi içerisindeki olayın daha net şekilde bitiyor olması. Nasıl desem kitabın olayı bittikten sonra diğer kitap için merak edilecek bir konu veriliyor. Hani melez içim bekleyin seri tamamlansın demiştim ya işte bu kitap için onu demiyorum. Alın , okuyun. Tamamlanmamış seri de olsa kitapların kendi içinde konusu olduğu için yaşayacağınız yarım kalmışlık hissi çok daha az olacaktır. 



10 üzerinden 10 verdim. :))




herkese iyi okumalar...