"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

24 Kasım 2013 Pazar

ASİ VE LEVİATHAN






ARKA KAPAK

GERÇEK BIR KEFARET SERÜVENİ 
On sekizinci yaş gününde Aaron'ın hayatı tepetaklak oldu. Başına gelen garip olayları,yaşadığı değişimleri,birden ortaya çıkan hayret verici yeteneklerini kimseyle paylaşamıyordu. Delirip delirmediğinden bile emin değildi. Derken gizemli bir adam, aradığı ama hiç de memnun kalmayacağı cevaplarla ortaya çıktı. Aaron bir faniyle bir meleğin oğluydu ve düşmüş melekleri kurtarmak için seçilmişti...

Aaron insan yanına tutunmaya çalışsa da, yeni güçlerini kullanmak zorunda kalacaktı. Çünkü o peşlerine düşmese bile,karanlık güçler Aaron'a ulaşmak üzereydi.



Anlaşıldığı üzere Aaron bir melez ve seçilmiş. :)  Kabak tadı vermiş bir konu olsada iyiydi. Istekle, merakla okudum. Daha ilk sayfada merak etmeye başlamıştım. (Bu arada kitabı tamamen tesadüfen aldım. Bayramdaki Kiler indiriminden.) Biraz ilerleyince hafif dram kokmaya başladı diye düşünüp korkmuştum. Ama olması gerektiği kadardı. Sonuna doğru da saçmaladığını düşünüyorum. Neyseki çabuk toparladı. :) 

Çok kolay okunan bir kitap,sayfalar akıp gidiyor. Aaron'ın köpeği Gabriel'in olduğu sayfalar çok eğlenceli. Ikisinin arkadaşlığı çok tatlıydı. :) Aaron iyiki Gabriel'in konuşmalarını anlayabiliyordu. Çoooookkk tatlıydı. :)