"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

15 Haziran 2014 Pazar

    
                           



Uzunca bir süre okumayı bırakmıştım. Romanlarla ilgili herşeyi bırakmıştım aslında. Kitap bloglarını bile takip etmiyordum. Yeni kitap görürüm, okuduğum kitap iyi çıkar da elimden bırakamam dolayısıyla kpss çalışmayı aksatırım diye uzak gidiyordum. Sıkıcı oldugundan emin olduğum kitapları okudum hep. Haliyle bırakamama gibi bir sorunum olmadı. :)) Ama şimdi yeniden okuma keyfi yapabiliyorum. Sınav geçmedi farkındayım ama artık evle ilgilenmek zorunda değilim. Annemleri ablama postaladım yani çalışmalarımı eziyete dönüştüren küçük canavar evde değil. O olmayınca zamanla ilgili sıkıntım kalmadı. :) Ablamla her ne kadar anlaşamasam da bazen işe yarıyor. ;)) 

Bu arada okumadım ama bir sürü yeni kitap aldım. Ne zaman kitapçıya gitsem test kitabından çok roman aldım. :) bir ara fotograflar havamı atarım. ;)

HERKESE IYI OKUMALAR...