"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

10 Mayıs 2013 Cuma

GECE OKUMASI


 


  Uzun zamandır bu geceki gibi güzel bir okuma grçekleştirememiştim. Beş on sayfa okuyup kapatmak zorunda kalıyordum ama bu gece gözlerim şişene kadar okudum. Tek bir kitap okuyor olsaydım eğer şu an bitirmek için sabahlıyor olurdum. 

Üniversitedeyken finallerden sonra memlekete gitmez Tolga'nın sınavlarının bitmesini beklerdim. (Benim ders sayım daha az olduğu için önce bitiyordu.) Beklerken de yaz için aldığım kitapları sabahlara kadar okuyup bitirirdim. Sonra öğlen uyanır uyanmaz yeni bir kitaba başladım. Güzel günlerdi. Bu gece de o geceleri anımsattı. Eski formuma kavuşmuş gibi hissettim kendimi. 

 Kitabın hayatımdaki yeri gerçekten büyüktür. Tutuşturun elime bir kitap gıkım çıkmaz. Yalnız kaldım demem sıkıldım demem. Çevremde kitap okuyan insanların sayısının daha çok olmasını isterdim. Ama gerçekten okuyanların hani şöyle okumak için fırsat yaratanlardan. Ama maalesef yok :( Zaten etrafımda olmadığı için blog yazmaya başladım. Benim gibilerle tanışmak, kitap sohbeti yapmak, tavsiye almak için. Gerçi henüz kimseyle tanışmadım, herhangi bir tepki alamadım ama olsun. Ben burda kendimce yazmaya devam ettikçe birilerinin okuyacağını biliyorum. Ve yine birileri  yazdıklarıma yorum yapacak eminim.  

HERKESE İYİ GECELER 
İYİ OKUMALAR...