"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

12 Mayıs 2013 Pazar

CUMARTESİ İLK 10 ETKİNLİĞİ







 Cumartesi ilk 10 etkinliğini Renkli kitap adlı blogda gördüm. (Severek beğenerek takip ediyorum. :) ) Başlatan ise Sihirli kitap . Her hafta Cumartesi günleri farklı konular verirerek ilk 10 kitabınızı yazmanızı istiyor. Bu haftanın konusu: Adaya düşsen yanında olmasını isteyeceğin kitaplar.

Ben okuduğum kitapları pek aklımda tutmam. Tekrar tekrar okuma gibi bir huyum da yok ama söz konusu adaya düşmek olunca gerçekten beğendiğim bir kaç kitabın yanımda olmasının iyi olacağını düşündüm. Ama yine de yanımda sürpriz kitaplar olsun istedim. Listem şöyle:

1-Momo        Michael Ende
Biraz fazla hızlı okuduğumu, hakkını tam veremediğimi düşündüğüm bir kitap. Tekrar tekrar okunmayı hakediyor.
2-Kürk mantolu Madonna     
3-Suç ve ceza
İlk okuyuşum Sinop'ta dalga sesleri eşliğindeydi. Ada söz konusu olunca da ilk aklıma gelen oldu. :)
4- Sefiller
5-Empati
6-Küçük prens
Okumak bir türlü nasip olmadı. 
 7-Şah ve Sultan
Çok beğenmiştim
8-Floris
Bu kitap bir çok kişiyi hatırlatıyor bana. Yanımda olmalı. 
9-Mesnevi
İhtiyacım olabilir diye düşünüyorum.
10- Melez 
Bugün fuarda almaktan son anda vazgeçirildiğim :( ama aklımda kaldığı için bütün gün surat yaptığım kitap. Yanıma alırdım kesin :))