"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

2 Haziran 2013 Pazar

YAZMIŞ OLMAK İÇİN...

   Uzun zamandır yazmak istiyorum, birşeyler karalamak, buradayım demek istiyorum ama kitaplarım bitmediği için yazacak konu bulamıyordum. Yine de bugün tutamadım kendimi. Ne düşünüyorsam onu yazarım ben de dedim aldım kucağıma bilgisayarımı.

    Blog başında olduğuma göre aklımda kitaptan başka birşey yok tabiki ve kitap deyince de okumaya başlayıp sonunu bir türlü getiremediklerim geliyor. 3-4 hadi bilemedin 5 kitabı aynı anda okumuşluğum var. Ama bu sefer abarttım 7 kitap birden okumaya çalışıyorum. Hepsine meraktan başladım ve hemen hemen hepsi de hayal kırıklığı. Bu kadar sıkıcı kitabı aynı anda nasıl tutturdum hiçbir fikrim yok. :) :)  bir iki tanesinin sonuna geldim şükür. Yani kısa sürede tekrar buralardayım. Kitaplar sıkıcı ama beni okumaktan soğutan bizzat kendi kötü huyumdur ,ki bu huy kitapları yarım bırakamama huydumdur. Halbuki bıraksam kitabı 'okumuyorum arkadaş adam gibi yazsaydın' diyebilsem yeni yeni kitapların kapaklarını açıp okumanın tadını yeniden alabileceğim ama ne mümkün!.. Tam vazgeçmeyi başardığımı düşündüğüm bir anda bir bakıyorum tekrar almıştım elime 'belki ben kendimi verememişimdir kitaba. Bir daha okuyalım bakalım' diyorum. Ve 10 sayfa okuyup bırakıyorum. :( 

Yaa böyle işte. Okuyamamak ayrı dert okuyamadığını bırakamamak ayrı dert :) :) :) 
HERKESE İYİ OKUMALAR. 
         İYİ GECELER...