"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

27 Temmuz 2013 Cumartesi

KİTAP ALIŞVERİŞLERİM


Bu sene yaptığım kitap alışverişlerini paylaşmayı hep istiyordum ama fotograflayıp yüklemeye üşendiğim için bir türlüyapamamıştım. Kısmet bu güneymiş. :)






  

Taht oyunları serisini okumayı cok istiyordum. Sonunda aldım. :)




 Okuoku.com dan yaptığım ikinci alışveriş bu. Gerçekten çok hızlı kargoladılar. 3 günlük tedarik süreci vardı. 4. günde elime geçti.Ne dedilerse o yani. :) Kendilerini burdan kendimce tebrik ediyorum. İlk siparişimde bir sürü kitap ayracı göndermişlerdi. Bu defada bir ümit açtım koliyi ama cıkmadı. :((



 


Bu ikisini de Kocaeli kitap fuarından almıştım. ne hayallerim vardı fuarla ilgili :(
Ama hiçbirini gerçekleştiremedim. bir daha ki seneye kismetse daha organize olup. kitap alışverişinin dibine vurucam. :))

 

Bunlar da ilk okuoku.com alışverişimdi. Paylaşmak nasip olmamıştı. 



 Üsteki fotolarda yazın okuyup bitirmeyi planladıklarım. Bunlar bitene kadar başka kitap almak yok bana. Şuan nerdeyse yarısını bitirmiş durumdayım gerçi. :) En kısa zamanda yorumlayacağım insallah.


  topluca görünümleri..


   
Son 2 senedir bir türlü başlayamadığım, başladıysam da bitiremediğim kitaplarım...



İşte 2013'te yaptığım kitap alışverişlerim. Siz neler aldınız bu sene ?