"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

24 Şubat 2014 Pazartesi

KAĞITTAN KENTLER. JOHN GREEN

  
                                


        Bir aydan daha uzun bir süreden sonra buradayım. Kendime yine güzel güzel kitaplar aldım.Okumayı düşündüğüm bir sürü kitap vardı. Bu resmini gördüğünüzde onlardan biri.Ama özellikle yoklar serisinin üçüncü kitabı YALANLAR'ı almış olmaktan büyük mutluluk duyuyorum.:) Çok uzun zamandır istiyor ama elimden bırakamam diye almamaya çalışıyordum. Kendime iki hafta tatil verince almam kaçınılmaz oldu.;) 

     Iki haftalık tatil vermiştim kendime sırf kitap okumak istediğim için. Bir haftası geride kalmış olsa da tek bir roman bile bitiremedim. :D ama çok iyi gezdim. 

     Bugün JOHN GREEN okuyorum. Muhtemelen bitirinceye kadar okurum. :D  sonra da gelir kitap hakkındaki düşüncelerimi yazarım. Şuran yetmişinci sayfasındayım. Ortalamanın bi tık altında olacakmış gibi hissetsem de okumaya devam.

    Bana iyi okumalar o zaman...