"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

12 Ağustos 2014 Salı

AĞUSTOS KULESI 2. kitap ZARIF BIR CINAYET GECESI

   



Lisedeyken ders aralarında en çok okuduğum yazardı, Agatha Christie. O sebeple olacak ne zaman kısa aralarda okunacak kitap arasam elim bunlara gider. 

Uzunca bir süredir Agatha okumuyordum. Iki sene olmuştur heralde. O yüzden nasıl yazdığını unutmuşum heralde. Ya da beklentimi yüksek tutum. Sebep nne bilemiyorum ama pek beğenmedim. Katilin kim olduğunu daha cinayet işlenir işlenmez bulmuştum. Ki ben okurken " aaa katil kim acaba? " diye düşünmem. Yazar ne verirse onu alır ekstra tahminlerde bulunmam. Zaten 200 sayfalık kitaplarda  durup da yorum yapacağın zaman pek olmuyor. Hemencecik bitiyor. Üstelik bu kitapta diğerlerine nazaran daha çok ipucu vermişti. Tamam katili bilmek pek önemli değildir ama nasıl işlendiğini bilmek kitabı okuma sebebini elinden alır. Velhasılı kelam pek sevemedim. :( 

Ağustos Kulesi'nin ikinci kitabıydı bu da. Üçüncü olarak Uyumsuz'u bitirdim.4. olarak Pinhan'a başladım. Mimoza sürgünü ve Çankaya Dramı da elimin altında olup günde 10-15 sayfa ilerlediğim kitaplar. Günde 100 sayfa okuma mecburiyetim hala başarılı bir şekilde devam ediyor. 

Benden bu gecelik bu kadar.


Herkese iyi geceler..
              Iyi okumalar...