"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

30 Eylül 2014 Salı

GECE OKUMASI YAŞAR NE YAŞAR NE YAŞAMAZ


                               



      Aziz Nesin'in bu romanını bilmeyen yoktur heralde. Kitabın önsöz kısmında Yaşar Yaşamaz'ın da dediği gibi bu kitabın ünü Aziz Nesin'in ününü aştı neredeyse. Ama ben daha yeni okuyorum. Yeni okuduğu için de pişman değilim aslında. Nedeni de bu kitabın hem tiyatrosunu hem de filmini izlemiş olmam. Hatta yanılmıyorsam kitabı aldığım günlerde TRT de denk gelmiştim filmine. On dakika falan izlemiştim ama o on dakika konuyu hatırlamama yetmişti. :( Hal böyle olunca da okumadan ablama vermiştim kitabı. Şimdi unuttuğumu düşünüp yeniden elime aldım. Tam olarak unutmamışım, gözümün önüne tiyatrodan ya da filmden sahneler gelse de okumanın tadı her zamanki gibi başka. Henüz 60 sayfasını okudum. Toplamda 318 sayfa. Kısa sürede bitirmek gibi bir niyetim yok. Yine de elimin altında süründürmeden bitirmem gerekiyor tabii ;) 

   Bu gece Aziz Nesin okuyorum yani. Herkese iyi geceler..
                                                                        Iyi okumalar..