"Mutsuz insan mutsuz olduğunu düşünecek kadar boş vakti olan insandır".
Einstein

2 Ağustos 2014 Cumartesi

AĞUSTOS KULESI


                                    


   Bu yukarıda gördüğünüz kule, bu ay okunacaklar kulem. :) Annemin isyanı sonunda kitaplarımı kolilemeye karar vermiştim. Okuduklarımı koliledim ama okumadıklarım kitaplıkta kaldı. Kalanlar kaldırdıklarımdan çok olunca ( Haziran ayında da kolilemiştim bir kısmını ) okuma işini daha ciddiye almaya karar verdim. Çünkü okumak istediğim kitap çok, almış olduğum kitap çok, okumaya ayıracak vaktim çok. Durum böyleyken okuma tembelliğimi engellemek için günde 100 sayfa okuma mecburiyeti getirdim kendime. Eskiden de yüz sayfa mecburiyetim vardı ama o zaman daha fazlasını okumamak içindi. :((  

  Ağustos kulesi yaklaşık 2700 sayfa. Üşenmeden tam olarak hesaplarım aslında : 2740 sayfa. Vakit bolluğu bu işte ;)) 

   Şu an Çankaya Dramı ve Büyünün Kuklası 'nı okuyorum. Uyumsuz hakkındaki güzel yorumlardan dolayı okumayı sürekli erteliyorum. Keyfini çıkarabileceğim bir ana kadar erteliyorum. Öyle bi anın bu ay geleceğine inanıyorum. :) Veba'yı da aynı şekilde. Yoklar serisinin dördüncü kitabı olur kendisi ve daha önce de söylediğim gibi Yoklar serisi benim enn çok sevdiğim seri. Hemen okuyup geride bırakmak istemiyorum. :)) 5. Kitap Korku'ydu sanırım. O da elimin altında okunmaya hazır ama yine de kıyamıyorum. Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz, Aziz Nesin'in en çok bilinen kitabıdır heralde. Bir kaç yıl oldu alalı. Kısmet inşallah bu aya. Mimoza Sürgünü' ne de biraz başlangıç yaptım ama deneme türünde olduğu için yavaş ilerliyorum. Bu ay ki son kitabım Elif Şafak'ın Pinhan'ı. Onu da alalı çok oldu. Hatta bir ara başlamıştım ama ablam bende görüp isteyince ona vermiştim. Öylece yarım kalmıştı yani.

  Bu ayki kitapların durumları bu. Aaa Zarif Bir Cinayet Gecesi' ni söylemeyi unutmuşum. O da bütün Agatha romanları gibi çerezlik ;) 

  Benden bu gecelik bu kadar.

  HERKESE IYI GECELER
                    IYI OKUMALAR...